Soulad pracovního a osobního života je na prvním místě. Jaká je vaše osobní vize a strategie. Čeho chcete dosáhnout?
Znáte pozice, které jsou nejdůležitější pro váš další růst. Co jsou ty nejdůležitější funkce a jejich ukazatele ve firmě? Ví každý za co ručí?
Každá firma má 3-5 klíčových procesů, které jdou napříč funkcemi. Které jsou ty vaše a kdo za ně ručí? Dle čeho u těchto procesů poznáte, zda se v nich zlepšujete?
Pravidelnou součástí kvartálních a výročních porad by měla být analýza příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek a pro lídry ve společnosti také trendů.
Neumíte-li dostat strategii na jednu stranu A3, děláte si to zbytečně komplikované. Levá strana se zaměřuje na strategii na tři roky a priority aktuálního roku.
Pravá strana se zaměřuje na priority a cíle aktuálnho čtvrtletí, zaměřením na gamifikaci vaší strategie a individuální priority každého člena vašeho týmu
Jak dostat Vizi na jednu stranu A4 a udělat ji tak, aby jí každý rozuměl a znal? Díky tomuto nástroje to lze snadno.
Jak přemýšlet o strategii a nastavit v celé firmě stejně zaměřené strategické přemýšlení? Nástroj, který vám strukturovaně pomůže přemýšlet o vaší strategii.
Udělejte si test špičkové realizace ve vaší firmě pomocí návyků, které z Rockefellera udělali úspěšného byznysmena. A využívejte jej opakovaně, každé tři měsíce.
Máte dostatek stabilních zdrojů vaší hotovosti? Pomocí akcelerační strategie můžete optimalizovat váš hotovostní tok a zlepšit tak toky CF.
Je to jednoduché - CO má být hotovo, KDY to má být hotovo a KDO za to ručí. A pak vlídně trvat na dohodnutém. Nástroj, s kterým na to nezapomenete.
Jen jedno procento stačí, abyste dosáhli zlepšení v hotovotních tocích a optimalizovali tak vaše Cash-Flow. Schválně o kolik se zlepší díky tomuto nástroji.