GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies

  • HOME
  • O MNĚ
  • PRO FIRMY
    • ÚČINNÁ STRATEGIE
    • ANGAŽOVANÍ LIDÉ
    • ŠPIČKOVÁ REALIZACE
    • DOSTATEK KAPITÁLU
    • SYSTEMICKÝ KOUČING
    • SKUPINOVÉ KOUČOVÁNÍ
    • JÓGA SMÍCHU
  • WORKSHOPY
    • SCALEUP ACADEMY
    • FOUR DECISIONS
    • ROCKEFELLEROVY NÁVYKY
  • BLOG
  • KE STAŽENÍ
  • KONTAKTY
  • Home
  • Blog
  • Jak navýšit své další prodeje?
20.1.2021

Jak navýšit své další prodeje?

Jak navýšit své další prodeje?

od Pavel Křepelka / Pátek, 08 Duben 2016 / Publikováno v Blog

Víte, jak navýšit svůj obrat? Znáte nástroje, které vám pomáhají zvyšovat vaše prodeje?

Je to proces a nad tím ještě další proces, který se opakuje. Navyšování obratu je o schopnosti přilákat potenciální zákazníky ke koupi služby nebo produktu, který nabízíte. Pravděpodobně již nakupovali jiné konkurenční produkty a služby, ale rozhodli se přejít právě k vám. Víte proč?
Většinou jsme tak rádi, že začali nakupovat od nás, že se ani nezajímáme proč, takže se vlastně ani nezeptáme. A navíc, pokud se zeptáme, možná by mohli své rozhodnutí začít přehodnocovat.

Jakmile nový zákazník u nás uskuteční svůj první nákup, chceme to jediné ‒ aby se z něj stal opakovaný nákup, kterým vytvoříme trvalý vztah s klientem.
Takže klient si vytvořil nový návyk. Teď bude nakupovat specifické produkty nebo služby od nás do té doby, dokud si udrží tento zvyk. A zvyky se obvykle hůře mění. Zajistit, aby váš potenciální zákazník přešel od stávajícího dodavatele, je především o tom, pomoci mu změnit jeho zvyk. Dotazujeme se osoby, která má udělat změnu, jak doposud fungovala. Většina z nás nemá změny ráda. Způsob, jak tento návyk změnit, je překonat náš strach ze změny.

Když o tom budete přemýšlet, potenciálního zákazníka se musíme především zeptat, jak překonal svůj strach ze změny, jak překonal svůj nákupní návyk, že začal nakupovat od nás.

Proč by o tom vůbec uvažoval? K tomu musel mít opravdu pádné důvody. Pracujte i s tím, že lidé rádi nakupují, ale nemají rádi, když je jim prodáváno. Navíc je většina rozhodnutí o nákupu emocionálních a teprve potom si je podložíme logikou.

Zde je několik typů, co lze udělat pro vytvoření poptávky a obchodního úspěchu:
• definujte opravdu jasně svoji cílovou skupinu ‒ kdo jsou, co potřebují, co jim v současnosti chybí k uspokojení svých potřeb
• zajistěte, aby vaše cílová skupina měla povědomí o vašich výrobcích a službách, které tyto potřeby mohou uspokojit
• poskytněte co nejvíce informací o vaší společnosti, produktech a službách a pomozte jim překonat strach nebo vyřešit problém
• vyvolejte potřebu konat (nakoupit) – všimněte si, že jsem neuvedl slovo „sleva“
• buďte k dispozici, když se na vás obrátí, reagujte osobně na telefony (žádné automaty) a poskytujte rychlé odpovědi na emailové dotazy

A na závěr, jakmile si objednají vaši službu nebo produkt, pomozte jim co nejdříve vytvořit si nový zvyk.

  • Tweet

O Pavel Křepelka

Dále můžete číst

Ekonomika zpomaluje, čas věnovat se strategickému přemýšlení
Jak se nejlépe připravit na další plánovací meeting
10 frází, kterým se úspěšní lidé vyhýbají, zatímco ostatní je používají

Aktuality

  • ScaleUp MeetUp – další sada free seminářů ve spolupráci s Paralelní Polis

    Tak opět po roce startujeme další řadu FREE sem...
  • Reference, kterou nelze nesdílet…Děkuji Vám Jiří

    Dobrý den Pavle, Klidně to vyjádření můžete dát...
  • Právě čtu: ACTIVATORS: A CEO’s guide to clearer thinking and getting things done, Mark E. Green

    Marka Greena jsem měl možnost poznat osobně. Je...
  • Rozvojový Workshop

    Learn & Work – ve spolupráci s Top Vision

    Zlepšete realizaci vašich plánů a naučte se pos...
  • Angažovaná Kultura

    Konference Lead & Learn

    Co je víc než spokojený zaměstnanec? Ten angažo...

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru

Zlepšete svoji konkurenční výhodu. Nastartujte svůj další růst. Výběr toho nejlepšího z Verne’s Insights a zajímavostí ze světa úspěšných rostoucích společností.

  • Sociální sítě
GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies


© 2015 BCom Consulting All Rights Reserved.

NAHORU
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
Privacy & Cookies Policy

Nutné Vždy povoleno