GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies

  • HOME
  • O MNĚ
  • PRO FIRMY
    • ÚČINNÁ STRATEGIE
    • ANGAŽOVANÍ LIDÉ
    • ŠPIČKOVÁ REALIZACE
    • DOSTATEK KAPITÁLU
    • SYSTEMICKÝ KOUČING
    • SKUPINOVÉ KOUČOVÁNÍ
    • JÓGA SMÍCHU
  • WORKSHOPY
    • SCALEUP ACADEMY
    • FOUR DECISIONS
    • ROCKEFELLEROVY NÁVYKY
  • BLOG
  • KE STAŽENÍ
  • KONTAKTY
  • Home
  • Blog
  • Jak navýšit své další prodeje?
31.1.2023

Jak navýšit své další prodeje?

Jak navýšit své další prodeje?

od Pavel Křepelka / Pátek, 08 Duben 2016 / Publikováno v Blog

Víte, jak navýšit svůj obrat? Znáte nástroje, které vám pomáhají zvyšovat vaše prodeje?

Je to proces a nad tím ještě další proces, který se opakuje. Navyšování obratu je o schopnosti přilákat potenciální zákazníky ke koupi služby nebo produktu, který nabízíte. Pravděpodobně již nakupovali jiné konkurenční produkty a služby, ale rozhodli se přejít právě k vám. Víte proč?
Většinou jsme tak rádi, že začali nakupovat od nás, že se ani nezajímáme proč, takže se vlastně ani nezeptáme. A navíc, pokud se zeptáme, možná by mohli své rozhodnutí začít přehodnocovat.

Jakmile nový zákazník u nás uskuteční svůj první nákup, chceme to jediné ‒ aby se z něj stal opakovaný nákup, kterým vytvoříme trvalý vztah s klientem.
Takže klient si vytvořil nový návyk. Teď bude nakupovat specifické produkty nebo služby od nás do té doby, dokud si udrží tento zvyk. A zvyky se obvykle hůře mění. Zajistit, aby váš potenciální zákazník přešel od stávajícího dodavatele, je především o tom, pomoci mu změnit jeho zvyk. Dotazujeme se osoby, která má udělat změnu, jak doposud fungovala. Většina z nás nemá změny ráda. Způsob, jak tento návyk změnit, je překonat náš strach ze změny.

Když o tom budete přemýšlet, potenciálního zákazníka se musíme především zeptat, jak překonal svůj strach ze změny, jak překonal svůj nákupní návyk, že začal nakupovat od nás.

Proč by o tom vůbec uvažoval? K tomu musel mít opravdu pádné důvody. Pracujte i s tím, že lidé rádi nakupují, ale nemají rádi, když je jim prodáváno. Navíc je většina rozhodnutí o nákupu emocionálních a teprve potom si je podložíme logikou.

Zde je několik typů, co lze udělat pro vytvoření poptávky a obchodního úspěchu:
• definujte opravdu jasně svoji cílovou skupinu ‒ kdo jsou, co potřebují, co jim v současnosti chybí k uspokojení svých potřeb
• zajistěte, aby vaše cílová skupina měla povědomí o vašich výrobcích a službách, které tyto potřeby mohou uspokojit
• poskytněte co nejvíce informací o vaší společnosti, produktech a službách a pomozte jim překonat strach nebo vyřešit problém
• vyvolejte potřebu konat (nakoupit) – všimněte si, že jsem neuvedl slovo „sleva“
• buďte k dispozici, když se na vás obrátí, reagujte osobně na telefony (žádné automaty) a poskytujte rychlé odpovědi na emailové dotazy

A na závěr, jakmile si objednají vaši službu nebo produkt, pomozte jim co nejdříve vytvořit si nový zvyk.

  • Tweet

O Pavel Křepelka

Dále můžete číst

Business team
Denní rychlé meetingy – Vždy zásadně ve stoje
10 frází, kterým se úspěšní lidé vyhýbají, zatímco ostatní je používají
Jak se nejlépe připravit na další plánovací meeting

Aktuality

  • ScaleUp MeetUp – další sada free seminářů ve spolupráci s Paralelní Polis

    Tak opět po roce startujeme další řadu FREE sem...
  • Reference, kterou nelze nesdílet…Děkuji Vám Jiří

    Dobrý den Pavle, Klidně to vyjádření můžete dát...
  • Právě čtu: ACTIVATORS: A CEO’s guide to clearer thinking and getting things done, Mark E. Green

    Marka Greena jsem měl možnost poznat osobně. Je...
  • Rozvojový Workshop

    Learn & Work – ve spolupráci s Top Vision

    Zlepšete realizaci vašich plánů a naučte se pos...
  • Angažovaná Kultura

    Konference Lead & Learn

    Co je víc než spokojený zaměstnanec? Ten angažo...

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru

Zlepšete svoji konkurenční výhodu. Nastartujte svůj další růst. Výběr toho nejlepšího z Verne’s Insights a zajímavostí ze světa úspěšných rostoucích společností.

  • Sociální sítě
GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies


© 2015 BCom Consulting All Rights Reserved.

NAHORU
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
Privacy & Cookies Policy

Nutné Vždy povoleno