GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies

  • HOME
  • O MNĚ
  • PRO FIRMY
    • ÚČINNÁ STRATEGIE
    • ANGAŽOVANÍ LIDÉ
    • ŠPIČKOVÁ REALIZACE
    • DOSTATEK KAPITÁLU
    • SYSTEMICKÝ KOUČING
    • SKUPINOVÉ KOUČOVÁNÍ
    • JÓGA SMÍCHU
  • WORKSHOPY
    • SCALEUP ACADEMY
    • FOUR DECISIONS
    • ROCKEFELLEROVY NÁVYKY
  • BLOG
  • KE STAŽENÍ
  • KONTAKTY
  • Home
  • Blog
  • Jak uvést váš Firemní Účel do života
31.1.2023

Jak uvést váš Firemní Účel do života

Jak uvést váš Firemní Účel do života

od Pavel Křepelka / Úterý, 16 Únor 2016 / Publikováno v Blog
Target

První, co každého napadne, když se zamyslí nad důvodem k založení firmy, je výdělek. Ačkoli je pravdou, že cílem každé firmy je vydělávat peníze, velice často je za tím hlubší základ. Nazývejme jej Firemní Účel. Je srdcem každé firmy, důvodem její existence. Firemní účel motivuje hlavu a hovoří k srdci – pomáhá lidem vytvářet odlišnosti a spojuje je, aby svého cíle dosáhli společně, protože individuálně by to nebylo možné. Zároveň udává tón pro průměrný nebo výjimečný výkon.

Jak jsem již psal v jednom z předchozích blogů, vzpomeňte na tři zedníky, kteří staví zdi. První vám na otázku, co dělá, odpoví, že klade cihlu na cihlu, druhý odpoví, že staví zeď a třetí „staví katedrálu“. Pouze ten třetí zná účel. O co kvalitnější je pak jeho práce a jakých cílů může dosáhnout, když ví, že jeho práce je mnohem významnější než on sám a že má možnost být toho součástí.

Účelem Steva Jobse v Apple nebylo vyrobit Mac nebo iPhone. Chtěl prostě udělat díru do světa.

Takže jak toho dosáhnout ve své firmě?

  • Zažehněte ve své společnosti vášeň. Učte, trénujte, evangelizujte svůj účel tak, aby pomohl vytvořit jasnou vizi toho, co děláte. Proč tu vlastně jste? Co vlastně tomuto světu přinášíte? Co to je a o co se tu vlastně snažíte?
  • Snažte se každému ve firmě pomoci porozumět, co je jeho účelem a jak jím přispívá k celku. Dejte všem důvod pocítit nadšení pro organizaci, ve které pracují, a pro roli, kterou v jejím rámci mají.
  • Udělejte zásadní rozhodnutí, která podpoří váš Firemní Účel. Jinými slovy dodržujte to, co kážete. Staňte se živoucím příkladem toho, pro co vaše organizace žije, a žijte tím každý den.
  • Udržte své zaměření a pozornost na svůj účel. U každého rozhodnutí posuzujte, jestli je v souladu s vaším účelem.
  • Tweet

O Pavel Křepelka

Dále můžete číst

Nepodceňujme důležitost denních meetingů
Vaše hlavní aktivum firmy – Zdravý a Výkonný Tým
Výkonný tým
„Za toto se postavím“ – Rozdíl mezi souhlasem a podporou

Aktuality

  • ScaleUp MeetUp – další sada free seminářů ve spolupráci s Paralelní Polis

    Tak opět po roce startujeme další řadu FREE sem...
  • Reference, kterou nelze nesdílet…Děkuji Vám Jiří

    Dobrý den Pavle, Klidně to vyjádření můžete dát...
  • Právě čtu: ACTIVATORS: A CEO’s guide to clearer thinking and getting things done, Mark E. Green

    Marka Greena jsem měl možnost poznat osobně. Je...
  • Rozvojový Workshop

    Learn & Work – ve spolupráci s Top Vision

    Zlepšete realizaci vašich plánů a naučte se pos...
  • Angažovaná Kultura

    Konference Lead & Learn

    Co je víc než spokojený zaměstnanec? Ten angažo...

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru

Zlepšete svoji konkurenční výhodu. Nastartujte svůj další růst. Výběr toho nejlepšího z Verne’s Insights a zajímavostí ze světa úspěšných rostoucích společností.

  • Sociální sítě
GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies


© 2015 BCom Consulting All Rights Reserved.

NAHORU
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
Privacy & Cookies Policy

Nutné Vždy povoleno