GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies

  • HOME
  • O MNĚ
  • PRO FIRMY
    • ÚČINNÁ STRATEGIE
    • ANGAŽOVANÍ LIDÉ
    • ŠPIČKOVÁ REALIZACE
    • DOSTATEK KAPITÁLU
    • SYSTEMICKÝ KOUČING
    • SKUPINOVÉ KOUČOVÁNÍ
    • JÓGA SMÍCHU
  • WORKSHOPY
    • SCALEUP ACADEMY
    • FOUR DECISIONS
    • ROCKEFELLEROVY NÁVYKY
  • BLOG
  • KE STAŽENÍ
  • KONTAKTY
  • Home
  • Blog
  • Jak nastartovat další růst vaší společnosti?
31.1.2023

Jak nastartovat další růst vaší společnosti?

Jak nastartovat další růst vaší společnosti?

od Pavel Křepelka / Úterý, 06 Říjen 2015 / Publikováno v Blog

Znáte to, Karel je majitelem prosperující firmy a chtěl by aby jeho společnost dále rostla, aby ji mohl posunout na další úroveň. Jenže… Karel má pocit, jako by zcela sám táhl do kopce těžký náklad. Proč proboha, nemělo by to být snazší, když se mu docela daří?

Bohužel, jak tak na to kouká, tak místo aby mu jeho manažerský tým naháněl vítr do plachet, zdá se, jako by se plavil úplně jiným směrem. I růst se nějak zpomalil. Zisk nekoresponduje s výší příjmů a rodina a přátelé už Karla skoro vůbec nevidí. Zdá se, že to, co do teď udělal proto, aby jeho podnikání rostlo a bylo úspěšné, už přestává stačit k posunu na další úroveň. A to se těšil, že brzy své otěže předá svému prvorozenému a nebo si najde ještě lepšího top manažera než byl on sám.

Jenže, aby Karel dosáhl svého cíle a pozvedl své podnikání na další úroveň musí on i celý jeho manažerský tým dělat správná rozhodnutí ve čtyřech rámcích:
Za prvé: LIDÉ – jsou zaměstnanci, zákazníci a akcionáři v tom co dělá spokojení? Dokáže najít ty správné lidi, kteří mu pomohou jeho byznys ještě více nastartovat?
Za druhé: STRATEGIE – dokáže jeho tým jednoduše stanovit hlavní strategii firmy, která zajistí kontinuální růst tržeb? A bere jeho strategie v potaz dlouhodobě udržitelný růst a hrubý zisk?
Za třetí: REALIZACE – probíhají veškeré procesy bez zbytečných dramat a komplikací? Jaké jsou priority pro tento rok, čtvrtletí? A přispívají k ziskovosti firmy?
Za čtvrté: HOTOVOST – generuje jeho podnikání stálý zdroj příjmů, které mu, v ideálním případě, pomohou v dalším růstu jeho firmy?

Pokud jste na stejné lodi jako Karel, jak nalézt odpovědi na tyto otázky?

Co třeba se zamyslet jaké nejdůležitější priority/úkoly/výzvy musíte zvládnout v nadcházejícím roce, abyste své podnikání posunuli o kus dále? Není jich třeba vymýšlet mnoho. Stačí, tři až pět.
A teď, co myslíte, jak by odpověděli všichni vaši zaměstnanci, kdyby dostali stejnou otázku? Pokud všichni stejně, tak gratuluji, ale pokud ne, tak co myslíte, jaký vliv na vaše podnikání by to mělo, kdyby každý dokázal odpovědět stejně?

A to se bavíme jen o prioritách. Prioritách, kterých musíte zvládnout tisíce. Jenže, zkuste si je představit jako kostičky domina, postavené na velkém stole. Buď se můžete snažit vyskočit na stůl a snažit se srazit všechny najednou, což se vám stejně nepodaří nebo si sednout, studovat celý stůl a nalézt tři až pět kostiček, které když srazíte, tak spustí obrovský domino efekt. K tomuto tématu miluji skvělou ukázku síly domino efektu. Koukněte zde

Kdo nepotřebuje snížit čas, který mu zabírá řízení firmy a mít možnost začít se soustředit na tržní a strategické aktivity, které jsou nezbytné k růstu dašího podnikání. Mít tým, který pomůže uskutečnit vysněné plány, znásobit cash flow, zvýšit průměrnou ziskovost a hlavně vám vrátit vaše duševní zdraví. Alespoň pak nebudete muset trávit veškerý čas snahou zachytit padající kolečka, zatímco se budete řítit s kopce.

Během posledních deseti let práce s rostoucími společnostmi po celém světě a spoluprací s významnými mysliteli Verne Harnish, zakladatel Gazelles International, identifikoval pět výstupů, plynoucích z plně angažovaného uplatňování Rockefellerových návyků a využívání našich Gazelles Growth Tools:

1) 2x více disponibilního Cash Flow
2) 3x větší profitabilita v oboru
3) Vyšší zhodnocení společnosti v porovnání s konkurencí
4) Více času na to dělat správné věci
5) Radost ze stoupání k úspěchu

Co třeba začít checklistem Rockefellerových návyků?

  • Tweet

O Pavel Křepelka

Dále můžete číst

Barista Promise
K čemu se zavázala vaše značka, jaký je váš brand promise?
Target
Jak uvést váš Firemní Účel do života
Business team
Denní rychlé meetingy – Vždy zásadně ve stoje

Aktuality

  • ScaleUp MeetUp – další sada free seminářů ve spolupráci s Paralelní Polis

    Tak opět po roce startujeme další řadu FREE sem...
  • Reference, kterou nelze nesdílet…Děkuji Vám Jiří

    Dobrý den Pavle, Klidně to vyjádření můžete dát...
  • Právě čtu: ACTIVATORS: A CEO’s guide to clearer thinking and getting things done, Mark E. Green

    Marka Greena jsem měl možnost poznat osobně. Je...
  • Rozvojový Workshop

    Learn & Work – ve spolupráci s Top Vision

    Zlepšete realizaci vašich plánů a naučte se pos...
  • Angažovaná Kultura

    Konference Lead & Learn

    Co je víc než spokojený zaměstnanec? Ten angažo...

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru

Zlepšete svoji konkurenční výhodu. Nastartujte svůj další růst. Výběr toho nejlepšího z Verne’s Insights a zajímavostí ze světa úspěšných rostoucích společností.

  • Sociální sítě
GAZELLES CZ  Growing Leaders - Growing Companies


© 2015 BCom Consulting All Rights Reserved.

NAHORU
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
Privacy & Cookies Policy

Nutné Vždy povoleno